Sunday, February 13, 2011

Boring.

hye hye n hye.. Meet me at this BORING entry. OMG, why my life become so bored lately..?? kenape. kenape. kenape. macam mane nk jadik seorang yang xckup mase utk boring. If I am worker at private sector, i'm willing to be a WORKAHOLIC person yang hidupnye sentiase dgn kerja then at peak tym of stress go for vacation dgn kawan - kawan or family at somewhere to release stress. But, I am only government servant yang kalau buat kerja teruk - teruk pn xdapat claim ape ape pn (but i'm still came to d office at saturday to finish my work). I love my work actually. Tapi kalau la sektor kerajaan pn macam sektor swasta yang memudahkan proses claim jika kerja lebih masa, I'm d first person who volunteer to come to d office every weekend. ha ha ha ha (If I have to). Sebabnye saye berase sgt bosan duduk d rumah tanpa buat ape2 pada hari minggu. scary tau x bile ddk rumah sorang - sorang dan bercakap dgn dinding saje. Utk pengetahuan umum, sayep adelah seorang penduduk perempuan yang bermastautin di Pulau Meranti yang tidak suke keluar sorang - sorang jalan - jalan di shopping mall tanpa kawan - kawan di sisi sayep. Rase mcm semua org pandang sayep jalan pakai selipar sebelah merah n sebelah hijau walaupun mereka xpndang sayep lansung pon sebenarnye. ha ha ha ha ha. In the meant tym, salu berangan kerja swasta yang gajinye 3 ribu sebulan tanpa OT. Ok. mase merepek dah tamat. Entry ni xbest. so, xyah bace smpai habes. Tp kalau korang dh bace ayat neh, maknenye dah habes dah. ha ha ha ha. Terime kaseh. bye.!

1 comment: