Friday, April 8, 2011

Kalau saya tahu kamu akan pergi...

Kalau saya tahu kamu akan pergi,
saye akan bawak kamu pergi melaka sbb dah bnyak kali kamu tnye sy kan sblum kamu sakit. "bile kite nk pg makan ikan bakar dgn asam pedas?". Tp sy buat bodoe je kan. I've planned it actually tp mase kite semua xkene kan. Sy janji dekat hospital kamu kne sihat then sy bwak kamu pg jln2 mlake dgn MFI. Tp xde rezeki kamu kan. Maaf Rudy.

Kalau saya tahu kamu akan pergi,
saye xkisah pon klu kamu nk muntah dlm kreta sy mse kite nk pg makan sehari sebelum kamu admit. sy xkisah pon dgn gurauan2 kasar pasal kereta sy kan. Nasi ayam. Itu menu terakhir yg kamu makan semeja  dengan saye, nazim n kak anis kan. Maaf Rudy.

Kalau saya tahu kamu akan pergi,
MFI group nk bawak kamu pegi makan kt william, mandi manda kt PD (as ur request). Tp sbb ade technical problem among each other dlm group ni excluding kamu, semuanye tergendala kan. Maaf Rudy.

Saya mau kamu tau yang kami :
- kehilangan pegawai yang paling disenangi
  staff.
- kehilangan sahabat kami dunia akhirat.
- kehilangan sahabat yg xkedekut kan.
- kehilangan org yg suke pakai selipar bunyi
  kuat2 kan.
- kehilangan orang nk panggil sy Qiqish.
- kehilangan pegawai yang sign dye unik.
- kehilangan pegawai yg suke buli sy taip
  surat bnyak2 kali.

Tapi, tuh hilang secara fizikal je. Dalam hati kami, nama RUDI YANTO ABDULLAH xpenah hilang.
Semoga arwah ditempatkan di kalangan orang-orang beriman dan rohnya dicucuri rahmat. ALFATIHAH

2 comments:

  1. AL-FATIHAH....
    -sedey sgt...wlpn dye dh xde,tp kngnnyer ttp ade dhati kami.
    -smoge rohnyer dicucuri rahmat n dtmptkn dklgn org2 yg solehin...AMINNNNN

    ReplyDelete
  2. masa aku akan ke KK utk coa sitting kt sana, arwah mintak aku arrangekan flight dia to & fro..dan arwah ckp, check sekali flight utk dia balik ke kampung dia..

    sekalik tu, flight dr sandakan ke KK pd ahad 23/1 eta-nya 1830hrs dan last flight dr bki [KK] ke kul [klia] adalah 1900hrs..dan arwah senyum kelat kt aku sambil tanya "sempat ke aku nk balik kL cmtu?" dan aku sambil tersengih2 mnjawab, dont worry tuan, kalau nk aku stay kt kkia utk make sure tuan dpt on board bki ke kul tu pun boleh..

    tp arwah geleng tk angguk pun tk..

    dan masa kt KK lak, dia mintak abg dia pass kt aku "beberapa bungkusan kuih cincin" tu dbwk balik ke putrajaya..aku tanya nk bg kt saper ni tuan? dan arwah jwb, "kalau aku sempat balik, aku sendiri bagi2 nanti, ko bwk saja kuih tu ke opis"

    dan aku xpernah pun trfikir2 apa2 kenapa arwah byk kali ckp "kalau aku sempat balik"

    ReplyDelete